Razdoblje jamstva u Hrvatska za cijeli asortiman proizvoda Tefal je 2 godine.

Tefalovo 2-godišnje jamstvo pokriva samo kućnu i privatnu uporabu. Za sve druge vrste uporaba ograničeno je na 1-godišnje komercijalno jamstvo. Kako biste vidjeli uvjete jamstva za svoj proizvod, odaberite jedan od niza proizvoda u nastavku.

Kako da popravim svoj električni proizvod ako je pod jamstvom?

  • Vaš proizvod je kupljen od trgovca naše robne marke: odnesite proizvod u jedan od naših servisa najbliži vašem domu klikom ovdje, kako biste iskoristili našu predanost mogućnosti popravka.
  • Ili ga odnesite na prodajno mjesto gdje ste ga kupili (ili kontaktirajte svog trgovca ako ste ga kupili online)

Kako da popravim svoj električni uređaj kada više nije u jamstvu?

  • Sami popravite svoj električni proizvod konzultirajući FAQ.
  • Ili odnesite proizvod jednom od naših ovlaštenih servisera. Najbliži možete pronaći klikom ovdje.

Mali električni kućanski uređaji

Niste pronašli informacije koje ste tražili? Kontaktirajte nas

Posuđe za kuhanje, pečenje i ekspres lonci

Niste pronašli informacije koje ste tražili? Kontaktirajte nas

Jamstveni list za pribor, rezervne dijelove i kuhinjski pribor

Niste pronašli informacije koje ste tražili? Kontaktirajte nas

Vaš zahtjev se odnosi na posuđe

U okviru jamstva postoji nekoliko mogućnosti:
  • Vaš proizvod je kupljen od trgovca naše marke: vratite proizvod na prodajno mjesto gdje ste ga kupili (ili kontaktirajte svog trgovca ako ste ga kupili online),
  • Vaš proizvod je kupljen na našoj web stranici: kako bismo olakšali obradu vašeg zahtjeva, pošaljite nam putem našeg kontakt obrasca:
  • Dokaz o kupovini
  • Fotografiju Vašeg proizvoda (iznutra i izvana po potrebi)

Posuđe ne podliježe popravku i stoga se ne može popraviti.


Što je međunarodno jamstvo?

    To je jamstvo koje vam omogućuje da iskoristite sve njegove prednosti, bez obzira na zemlju u kojoj ste kupili proizvod i prebivalište, u svim zemljama navedenim u gornjem preuzimanju.

    Međutim, jamstvena razdoblja proizvoda mogu se razlikovati od zemlje do zemlje. U ovom slučaju, zemlja kupnje je ta koja se mora uzeti u obzir da bi se znalo trajanje jamstva.


Što je 15-godišnja obveza poštenog popravka?

    Cijena dijelova po fer cijeni i dostupnost mreže ovlaštenih servisa dio su naše 15-godišnje obveze popravka.

    Poklopac vašeg Tefal uređaja se više ne zatvara i vaš uređaj više nije pokriven jamstvom? Nema potrebe ponovno kupovati cijeli uređaj! Rezervni dio možete naručiti u našoj trgovini priborom. Na taj način možete dulje uživati ​​u svom proizvodu, a i priroda će vam biti zahvalna!

    Trošak dijelova za popravak, kao i dostupnost mreže ovlaštenih servisera za obavljanje popravaka, također su dio naše predanosti popravljivosti naših proizvoda tijekom 15 godina po fer cijeni.